poniedziałek, marca 25, 2013

fav sites: Input Selector.





podcasts, reviews, focuses


IS bije w tyłek całe uniwersum i uczy mnie francuskiego. Jest jednym z najznamienitszych dostawców i odkrywców dźwięków na całym globie, kilka lat temu za pośrednictwem szerokopasmowego łącza dotarł na Kujawy. Gdy ostatnimi minutami zobaczyłam jak moja ulubiona strona promuje doskonale znane mi labele FXHE i Frozen Border postanowiłam dodać krótki, ale wyjątkowo stosowny link. Warto przypomnieć, że IS jest od lat jednym z najciekawszych i najbardziej regularnych ze znanych mi dostawców podcastów z szerokiego spektrum oscylującego między (deep) house i techno.

1 komentarz:

  1. Remarkable! Its really awesome piece of writing, I have got
    much clear idea on the topic of from this paragraph.

    My webpage :: bmr calculator for women

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.